fbpx
כביסה במרוקו

יתרונות ייבוש כביסה באוויר הצח

קרוסלת פתרונות

12/11/2020

בביקורי במרוקו הגענו בשיירת ג'יפים לכפר בהלול הנמצא בשיפולי האטלס התיכון, לראשונה הרגשתי את משמעות החיים הבסיסים, הפשוטים כל כך.  נשות הכפר כיבסו את הבגדים ביד. הבטתי בהן במבוכה, עבורי זה היה שונה.

כפר בהלול

שימוש במכונת כביסה כיום נראה ברור מאליו, לחלק מהורינו זה היווה ציון דרך משמעותי באיכות החיים.

מייבשי הכביסה שווקו בארץ קצת לפני שנות ה 90, כמו מכונת הכביסה השימוש במייבשים תרם באופן משמעותי לרווחה ואיכות החיים שלנו.

וכמו בכל קידמה יש יתרונות רבים לצד גם חסרונות.  אין בכוונתי לצודד בדרך אחת.  עבורי כשהימים יפים והשמש זורחת, לייבש כביסה באוויר הצח יתרונות רבים.

הנה כמה מיתרונות לייבוש כביסה באוויר הצח

ייבוש כביסה באוויר הצח חוסך כסף

ניצול האנרגיה החינמית שעומדת לרשותנו ימים רבים במהלך השנה.  משפחה בת 5 נפשות מפעילה בממוצע 7 מכונות כביסה כ 364 מכונות בשנה, זמן ייבוש עומד על כ 120 דקות,  ושעת ייבוש הינה כ 2.5 קווט"ש לפי 0.5 ₪. הרי שמדובר על יותר מ 900 ₪ בשנה.

ייבוש כביסה באוויר הצח מקדם שיח לשמירה על איכות הסביבה

לאחרונה חווינו כולנו את ההשפעה על התחממות כדור הארץ כתוצאה מזיהום האוויר בעקבות משבר הקורונה.  כל אחד מאיתנו יכול לתרום ולהשפיע על מצב זיהום האוויר.  התברכנו בהרבה ימי שמש, אם כל אחד מאיתנו ימעיט בשימוש במייבשי כביסה בימים חמים, נוכל יחד להוריד את זיהום האויר הנובע מייצור חשמל בדלק/גז/פחם

ייבוש כביסה באוויר הצח משפר את רעננות הבגדים ומסייע בהרחקת ריחות חזקים.

בגדים ומצעים המתייבשים באוויר הצח, מריחים הרבה יותר טוב מאשר בגדים המיובשים בכביסה ללא שימוש בספריי כביסה.  זה חשוב במיוחד לאותם אלה הרגישים לבשמים ולחומרים כימיים המותזים על הבגד.

 ייבוש כביסה באוויר הצח עדין לבגדים

שימוש במייבש כביסה גורם לבלאי מוקדם לבגדים.  המייבש פוגע בתפרים, כפתורים וגורם להפרדת סיבים, שימו לב לכמות הסיבים שנתפסת בפילטרים.  שימוש בחום גבוהה מידי במייבש  משפיע מאד על התכווצות ובמיוחד בבדים סינטטיים. זה עלול להרוס את הבדים

ייבוש כביסה באוויר הצח תורם לפעילות גופנית ומקדם ירידה במשקל

תליית כביסה היא פעילות גופנית – תנועה לגוף. תעשו חשבון כמה זמן פעילות תליית כביסה אורכת לכם ותופתעו לגלות כמה קלוריות חסכתם.  תלייה של מכונת כביסה שורפת כ 70 קלוריות, ממש כמו אכילה של חטיף בריאות.

ייבוש כביסה באוויר הצח מסייע בהלבנה וחיטוי הכביסה

הקרניים האולטרה סגולות באור השמש עוזרות להלבין ולחטא את הכביסה.  זה מועיל במיוחד עבור סדינים ומגבות אך לא מומלץ לבגדים כהים שאותם רצוי לתלות בצל.

ייבוש כביסה בתוך הבית מעלה את הלחות

הטמפרטורות הנמוכות ואוויר היבש בעונת החורף מוריד את הלחות בבית.  ייבוש בגדים על מתלים פנימיים יכול להוסיף לחות לאוויר הבית במזג אוויר חורפי יבש

ייבוש כביסה באוויר הצח מונע שרפות

בבתים בישראל השימוש במייבש כביסה הוא חשמלי.  במקומות מסוימים בעולם משתמשים גם בגז.  כך או אחרת שימוש במתלה כביסה חיצוני מסייע במניעת שריפות.

ייבוש כביסה באוויר הצח תורם לשלווה והרמוניה

תליית כביסה בממוצע אורכת כ 10 דקות.  זהו זמן שמאפשר להנות ממזג אוויר ומתחושת ריח של כביסה נקייה

ייבוש כביסה באוויר הצח זהו צעד אחד קטן המעיד על היכולת לחולל שינוי

ייבוש כביסה מעיד על כך שאני ואתה יכולים לקחת צעדים קטנים כדי לגרום לעולם שלנו להיראות טוב יותר.  לא צריך לחכות לשום ממשלה, משרד או שר שיעשה מעשה כדי להגן על הסביבה שלנו או שתעזור להפחית בהוצאות.  אנחנו השינוי. מהטמה גנדי אמר "הייה אתה השינוי שאתה רוצה לראות בעולמך"

בקרוסלת פתרונות תמצאו מגוון פתרונות לייבוש כביסה.  המתקנים שלנו בנויים מחומרים עמידים וברמת איכות גבוהה. סוגי המתקנים שלנו מתאימים לכל צורך.  מתלה כביסה מסוג קרוסלה מאפשר תלייה נוחה של עד 4 מכונות כביסה במתלה אחד. 

מתלה כביסה מתקפל מאפשר להצמיד אותו לקיר כשאינו בשימוש ולהרים אותו בעת הצורך. מתאים להתקנה במרפסות, בגג או בחצר הבית.